Що собою являє прибирання офісних приміщень після ремонту?

Який би акуратною не була ремонтна бригада, але після завершення робіт завжди залишається велика кількість сміття, плям і бруду. Прибрати їх якомога швидше – в інтересах будь-якого власника офісу, адже в умовах тотального безладу співробітники не можуть повноцінно виконувати трудові обов’язки. Зрозуміло, своїми силами надавати приміщенню належного зовнішнього вигляду зовсім не обов’язково. Прибирання приміщень після ремонту – послуга, яку надають багато столичних компаній.
Вона дозволяє делегувати настільки специфічні завдання профільним фірмам, які мають в своєму штаті професіоналів. Замовник при цьому отримує всі необхідні гарантії якості.

Прибирання офісних приміщень після ремонту: основні етапи

Реалізовані заходи можуть відрізнятися в залежності від компанії, що надає послуги, специфіки офісу, а також ступеня забруднення. Однак можна виділити базові вжиті заходи:

  • мийка дверей, дзеркал, поверхонь зі скла;
  • чистка стін, підлоги і стелі;
  • видалення забруднень з освітлювальних приладів (люстри, світильники);
  • полірування меблів;
  • очищення оббивки і тканинних деталей м’яких меблів;
  • прибирання, мийка підлоги;
  • чистка важкодоступних місць;
  • робота з сантехнікою (мийка, дезінфекція);
  • мийка стін з кахлю;
  • мийка вікон;
  • очищення гарнітура на кухні.

Під час проведення прибирання працівники використовують спеціалізовані хімічні речовини і технічні пристосування. Саме тому замовник отримує результат набагато краще, ніж в разі застосування побутового інвентарю. В результаті власнику приміщення здається абсолютно чистий офіс, який він по завершенню роботи може проінспектувати.

Прибирання приміщення: від чого залежить ціна?

Компанії, що надають таку послугу, як правило, не мають чіткого прайса. Остаточна ціна залежить від декількох факторів і може відчутно відрізнятися. Основні критерії ціноутворення такі:

  • Площа приміщення. Все просто: чим більше офіс, тим нижче ціна за квадратний метр. Таким чином, мініатюрне приміщення може обійтися дешево, якщо брати в розрахунок загальну суму, але дорого, якщо визначити оплату за квадратний метр.
  • Ступінь забрудненості. Приміщення, які дуже сильно засмічені після ремонту, обходяться відчутно дорожче дрібного засмічення.
  • Робота будівельників в процесі збирання. Прибирання офісних приміщень після ремонту коштує дорожче, якщо цей ремонт все ще триває.
  • Наявність робочого процесу в офісі. Офісні співробітники і численні відвідувачі заважають фахівцям проводити прибирання, тому даний фактор може послужити приводом для підвищення вартості.
  • Велика кількість меблів. Внаслідок цього, зрозуміло, збільшується обсяг роботи, що відбивається на остаточну ціну.

Як бачимо, все суто індивідуально. До речі, багато компаній регулярно проводять різні акції для залучення нових клієнтів. Таким чином, ви можете провести прибирання офісу, ще й непогано заощадивши.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

code