Клінінгові послуги – ринок, що демонструє завидну стабільність і постійне зростання. Чому так відбувається? Все просто: прибирання було і буде потрібнае в усі часи. Клінінгові послуги коштують відносно недорого, тому на їх популярність не надто впливають економічні зміни, чого, наприклад, не скажеш про ринок автомобілів, нерухомості, побутової техніки тощо.
Наприклад, прибирання виробничих приміщень завжди буде затребувано, тому що це важливий етап процесу роботи багатьох компаній. Незважаючи на свою стабільність, індустрія клінінгу все ж зазнає деяких змін: в ній з’являються нові тенденції. Про кілька сучасних віянь ми вам розповімо.
Простота та ефективність
Сучасне життя занадто швидкоплинне, щоб витрачати його на тривалі прибирання. Клінінгові компанії намагаються використовувати виділений час якомога раціональніше. Вони використовують одноразові засоби для прибирання, поєднують кілька процедур в одну. Це вигідно і клієнту, і виконавцю. Замовнику не потрібно довго спостерігати за пересуваннями і роботою фахівців, а виконавець може обслужити більшу кількість об’єктів за день. При цьому ефективність виконаних процедур не страждає – компанії ретельно планують стратегію прибирання.
Прибирання технологічних приміщень за допомогою автономних машин
Приміщення технологічного характеру не найзручніші для прибирання. Все більше компаній з країн Заходу надають цю частину клінінгу роботизованим машинам. Наприклад, вони можуть чистити підлогу без участі людини. В цей час працівник зосереджує свою увагу на інших, більш важливих завданнях.
Екологічність
Компанії, що займаються клінінгом, все частіше пропагують відповідальне ставлення до довкілля. По-перше, вони використовують хімічні засоби, що мають найменший вплив на природу. По-друге, деякі клінінгові компанії пропонують своїм клієнтам послугу екологічної утилізації відходів. Наприклад, прибирання виробничих приміщень часто закінчується скупченням великої кількості непотрібних предметів і засобів життєдіяльності фірми. Клінінг-компанії пропонують послугу їх безпечного знищення.
Естетичність
Прибирання клінінг-компаніями давно перестало бути простою механічною роботою. Перед сучасними фахівцями ставиться завдання зробити приміщення більш привабливим і затишним. Багато хто навіть пропонує клієнту одночасно послуги з декорування.
Концентрати
Клінінг іноді буває витратним. На великі кімнати витрачається чимала кількість миючих засобів різного типу. Класичний приклад «дорогого» клінінгу – прибирання технологічних приміщень. Щоб знизити витрати, профільні компанії використовують концентрати. Це концентровані засоби, які витрачаються дуже повільно. Вони дозволяють клінінговим компаніям економити кошти, які пізніше витрачаються на вивчення нових технологій, підвищення кваліфікації персоналу тощо.