Для українського бізнесу обсяги закупівлі офісної електроніки повинні стати виваженим рішенням, оскільки питання її подальшої утилізації може принести чимало клопоту як в юридичному аспекті, в аспекті незапланованих фінансових витрат, так і в якості виконання замовлення.
Про це в ексклюзивному коментарі розповіла news24ua Анна Соловей, директор департаменту по роботі з клієнтами компанії Manzana, одного з лідерів українського ринку з утилізації офісної техніки.
«Такі тенденції зумовлені посиленням контролю держави за процесом утилізації відпрацьованої оргтехніки. Тому офісу, який закуповує відповідне обладнання, слід визначитися, який обсяг техніки буде оптимальним в контексті її ефективності під час використання, а також в контексті утилізації її в майбутньому », – вважає Анна Соловей.
За її словами, необхідно завчасно встановити контакти з надійною компанією-утилізатором, тому що на сьогоднішній день далеко не всі вони можуть надати адекватні умови для співпраці, а проблеми можуть виникнути в обох сторін контракту.
Також фахівець додала, що основною проблемою для українських компаній в питаннях утилізації стають непередбачені витрати і неврегульованість процесу, пише видання.