Які метрики відстежує фасіліті-менеджер?

Експертами встановлено, що одним з найприбутковіших і стабільних напрямків бізнесу є інвестиції в нерухомість. Особливості ведення бізнесу в сфері фасіліті менеджменту настільки специфічні, що не кожен власник активів зможе самостійно їх освоїти і успішно впровадити. У такій ситуації власники зазнають збитків, в той час як при професійному підході до організації управління нерухомістю велика ймовірність отримання прибутку від наявних активів.

Необхідність введення фасіліті менеджменту настає з моменту введення об’єкта нерухомості в експлуатацію. Це часовий відрізок життєвого циклу активу, в рамках якого власник закриває понесені витрати на проектування і будівництво об’єкта, починає отримувати прибуток.

Існує три основних джерела формування керуючих структур, що виконують функції фасіліті менеджменту:

  1. Забудовник за фактом введення об’єкта в експлуатацію приймає на себе функції завідуючої господарством організації;
  2. Власник активів організовує спеціальну службу, основним напрямком діяльності якої є управління і експлуатація об’єктів нерухомості;
  3. Facilities management-оператори – професійні учасники ринку, що забезпечують функціонування інфраструктури будівлі.

Яка б модель керуючої структури з перерахованих вище не обиралася власником функціонал управлінців – Facilities manager буде ідентичним. Основна функція фасіліті менеджменту: управління всією інженерною і соціальною інфраструктурою комерційної нерухомості. Основний упор необхідно зробити на оптимізацію витрат з утримання будинку та доходів, одержуваних у результаті його раціонального використання.

Для реалізації поставлених завдань керуючі структури відстежують такі метрики:

  • Безперервність вдосконалення умов для комфортного перебування орендарів і відвідувачів в будівлі за рахунок підтримки оптимальних умов навколишнього середовища;
  • Постійне вишукування нових можливостей економії коштів на експлуатацію будівлі за рахунок альтернативних способів скорочення витрат на споживані об’єктом ресурси;
  • Прогнозування і запобігання виникнення позаштатних ситуацій на об’єкті, швидке усунення виниклих неполадок в роботі, скорочення матеріальних і людських втрат.

Робота Facilities manager полягає в максимально швидкому та ефективному проведенні циклу заходів по обслуговуванню об’єкта від надходження заявки від Клієнта до виконання її співробітником Керуючої компанії.

Алгоритм роботи будується в такий спосіб:

Клієнт створює заявку на надання послуги і направляє її менеджеру. Facilities manager визначає категорію заявки, яка надійшла, перевіряє представлену Клієнтом інформацію, з метою правильного призначення відповідального виконавця. Потім менеджер складає перелік послуг, необхідних для виконання заявки, і вказує відповідальних осіб Керуючої компанії. Фахівці повідомляють менеджеру про виконання заявки Клієнта за фактом надання послуг.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *